سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





9 دی

بصیرت

مردم

عاشورا

حضور

عشق

تجدید پیمان

با این کلمات جمله بسازید... توی قسمت نظرات جمله هاتون رو بگید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 9 دی 1390برچسب:9 دی, ] [ 22:34 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

 

ساعاتی پیش پایگاه تحلیلی- خبری «خبرنامه دانشجویان ایران» متعلق به انجمن اسلامی در برخی نقاط کشور از دسترس خارج شد.

به گزارش خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران، احتمالا تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور این سایت فیلتر خواهد شد.
 
مسئولان سایت در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

 

دلیل این امر فعلا مشخص نشده است


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:فیلتر سایت انجمن اسلامی , خبرنامه فیلتر شد, ] [ 22:8 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

این یک مطلب سیاسی نیست، این یک خبر هم نیست. این متنی که دارید میخونید یک قدردانیه، یک عشق نامه ای ست که دوبار تکرار شده است یکبار سی سال پیش و یک بار هم امروز.

امروز دانشجویان دانشگاه های تهران مقابل سفارتخانه ی انگلیس تجمع کردند و همان بلایی را بر سرشان آوردند که سیزده آبان در تسخیر لانه ی جاسوسی شاهد آن بودیم.

امروز پرچم انگلیس را پایین کشیدیم و پرچم یا حسین را بالا بردیم.امروز ندای لبیک یا حسین سر دادیم و علی وار عمل کردیم.

امروز ثابت کردیم که ما هم جوانانی هستیم مانند تمام شهدای جوان ایران زمین.

آری ما مسلمانیم، شیعه ی علی بن ابی طالب و پیرو حسین بن علی حسینی که مرگ را پذیرفت ولی ذلت را نه. حسینی که خود و فرزندانش را فدای اسلام کرد. ما عزادار او هستیم و با همین پیراهنهای عزایمان نمیگذاریم خون شهدایی مثل شهید شهریاری،شهید تهرانی مقدم و... پایمال بشه! اومدیم و گفتیم رهبر فقط سید علی....اومدیم و گفتیم ما همه عمار شماییم آقاجان...

 اومدیم و گفتیم ما سربازان امام زمانیم... ما دولت یار را می بینیم و در دولتش خدمت میکنیم، انشالله...!

                     تا ما هستیم، ایران و اسلام را یاری میکنیم و میگوییم:

                             ما اهل کوفه نیستیم،علی تنها بماند.

                                      

عکس در ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:تسخیر لانه جاسوسی,عکس,, ] [ 22:58 ] [ ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من نظر خواهی رو فعال گذاشتم تا اگر قراره بحثی انجام بشه همه راحت باشن(لطفا به احترام کلاس ادب رو رعایت کنید)

یادمان باشد در اسلام دین از سیاسیت جدا نیست(همونطور که پیامبر جدا نکرد اما غرب جدا کرد) و مسلمانیم

نظرات حضرات اصلاح طلب در این نوشته بعد از مقدماتی گذاشته شده که نمونه معتدل اون متن زیره:

محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران: اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی!

این متن اگه با استقبال روبرو بشه ، مطالب فوق العاده دیگه ای رو هم روی وب قرار میدم مثل نامه اعتراض آمیز سید مرتضی آوینی به آقای خاتمی

از تو میپرسند:

کدام گزینه صحیح است؟(طبق عکس و فیلمی که نذاشتم)

الف )آقای خاتمی به گرمی با دختر اروپایی دست داد

ب)دختر اروپایی به گرمی با آقای خاتمی دست داد

ج)اصلا آقای خاتمی دست نداره و اینا کار دشمنای اسلامه

د)این کار در راستای جذب دشمنان نظام اسلامی بوده و آقای خاتمی خیلی کوتاهی کرده که بغلش نکرده(حتما پیگیری شود)

جوایز: کمک هزینه سفر به حرم مطهر-تهران گردی با اتوبوس های تندروی بی آر تی(مجریان مسابقه هیچ گونه ضمانتی در قبال نشستن شما در اتوبوس ندارند) - اردوی یک روزه به جنگل های وحشی دانشگاه شاهد(به همراه آمبولانس های مجهز و بیمه رایگان) و هزاران جوایز ارزنده دیگر

 

حاصل این تفکر(اصلاح طلبی) رسید به سال 88 که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اون رو فتنه نامیدن

آقای موسوی کاندیدای معرفی شده اصلاح طلبان در سال 88 بودن (نیاز نیست آقای موسوی بررسی بشه چون نماینده این افراده یعنی این حرف ها رو هم قبول داره-حرفایی که در ادامه اومده- و از طرف دیگه وزرا  و روسا از میان حزب حامی انتخاب میشه)

شاید بگید این دیکتاتور کوتوله هم که با این مشایی داره گند میزنه اما بدونید مشایی و اطرافیانش حلقه نفوذی (پروژه اسب تروا) در دولت هستن که راه اصلاح طلب ها رو ادامه میدن و با اونا ارتباط دارن، ختم یکی از نزدیکان مشایی که با حضور افرادی چون ابطحی منور شد شاهد مثاله وشاهد مثال دیگه اردو کشی روزنامه نگاران به روزنامه هفت صبح منتسب به مشایی هست

یاد حرف عزیز از دست رفته افتادم، امام را میگویم آنکه رفت و دل ما را برد روح الله گفت(تا اون جاییکه یادمه)  اگر دیدید دشمن از شما تعریف کرد ببینید چه اشکالی دارید

دشمن گفت :، الیزابل کلمن را میگویم ، گفت، عضو ارشد شورای روابط خارجی ایالات متحده گفت:با پیدایش جنبش سبز امیدی در قلب ما برای پیدایش جریانی در راستای مخالفت با دولت ایران شکل گرفت

چه خبرشده که بعضی دشمن شاد کن شده اند، آیا روح الله گفته بود !
مرکز اسناد انقلاب اسلامی: بازخوانی مواضع و آراء سال‌های گذشته جمعیتی که آنان را "اصلاح‌طلبان" می‌خواندند، گویای نکات قابل تامل و جالبی است که نشان می‌دهد فعالیت‌های براندازانه این گروه در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری 88، نه ناشی از تغییر رویه آنان بلکه در نتیجه باورهایی است که از ابتدا طیف‌های تندروی این جریان سیاسی، دچار آن بوده‌اند.

با هم گوشه‌ای از این مواضع قابل توجه را مرور می‌کنیم؛

من : حدیث حضرت علی هست که مواظب فکرت باش که عملت میشود ، فکر آقایون اینه( اینا تئوریسین ها و برجسته های اصلاح طلب ها هستن) عملشونم کنفرانس برلین و ... که نیاز به بحث نداره چون فکر عمل رو مشخص میکنه حتی اعمالی که انجام نشده

 

اینم افاضات آقایون:



عطاءالله مهاجرانی ، آریا ، 16/1/79: نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.

مهاجرانی، نشاط، 1/6/78: رقص را نباید همواره ناپسند دانست.

ابراهیم اصغر زاده، کیهان، 6/2/77: حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد.

ابراهیم اصغر زاده، آفتاب امروز، 2/ 6/78: اگر مجوز راهپیمایی به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد ، حتی علیه خدا .....

محمد کاظم محمدی اصفهانی ، روزنامه ایران24/4/79: مردم حق دارند همه مسئولین را به سوال کشیده و از آنها انتقاد کنند حتی اگر آن مسئوول ، پیامبر و امام معصوم باشد ، بلکه به خود خدا هم می توان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید.

علیرضا علوی تبار، یالثارات، 4/3/79: جامعه ایران فاز سنتی خود را پشت سر گذاشته و میخواهد مدرن و صنعتی شود. اما در این جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراین ما چگونه میتوانیم به این وضعیت چیره شویم.

هاشم آغاجری، روزنامه واشنگتن پست 14/5/79): وقت آن رسیده نهاد مذهبی از نهاد حکومتی جدا شود. گزارشگر آمریکایی سخنان ایشان را به عنوان صریح‌ترین لحن در ابراز اینگونه عقاید بر درخواست رفرم می‌داند.

ادامه مطلب : ادامه آراء اصلاح طلبان

 

به قلم : ابراهیم سجادی

 

همه دوستان می توانند مطالب خود را ارسال کنند و دیگران را در خواندن مطالب سهیم سازند


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 4 تير 1390برچسب:خاتمی , اصلاحات , فساد , ریاست جمهوری, ] [ 18:1 ] [ ]

من گله مندم

عجب دور و زمونه ای شده. می زنن روحانی مملکت رو لت و پار می کنن هیچکس هم نیست کاری کنه. آقای لاریجانی ما گله مندیم. از دستگاه قضایی شکایت داریم. از مومن و کافر شاکی هستیم. دلمان پر است. قضیه ی خمینی شهر را حل کنید تا خودمان حلش نکرده ایم. برنامه مردان آهنین را تمام کنید. عید به عید ملت را می کشانید پای تلویزیون که قهرمان بسازید یا قاتل ؟؟؟؟

   من گله مندم از این وضع. دستگاه قضایی با هیچکس برخورد صریح نمی کند . منظورم سران فتنه نیست که دیگر انقدر گفتیم بگیریدشان زبانمان مو درآورد، منظورم این اراذل و اوباشی است که در خیابان ها می گردند و کسی نیست بگوید بالای چشمتان ابروست.

   مومن صدایش درنمی آید چرا؟؟؟؟؟؟ ایمان که فقط به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست!!  از دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد هم هیچ نمی گویم که باعث عصبانیت بعضی ها نشود. دیگر از دیوار خانه هایمان هم می ترسم که جلوی چشمان نامحرم را نمی توانند بگیرند. از خوابگاه و مسیرهای رفت و آمد هم همینطور. اصلا شاید دیوارها خودشان نامحرمند.

از آقای ضرغامی هم شکایت دارم که با پول بیت المال و صرف هزینه های کلان برای برنامه ی بی محتوای سیمرغ (که قبلا از شبکه سه پخش می شد) باعث گنده شدن یک عده مزدور شده (حسینی خائن) و حال باید تاوانش را نظام بپردازد. می خواهید چیکار؟؟؟ فرهنگ را می گویم که آنقدر ساخته نشد باید منتظر بدتر از اینها هم بود.

برای خواندن دنباله متن به ادامه مطلب رجوع کنید.

ترس . وحشت . خمینی شهر. دستگاه قضایی . مردان آهنین . خانواده


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:تجاوز , قتل , نا امنی , دستگاه قضایی , مردان آهنین , قرایی , سکوت , فریاد , , ] [ 11:49 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو